Minä oon pelanut jalkapalloa Istanbulissa 1 vuoden. Minun valmentaja puhuu englantia. Minä opin miten menee jongku ohi pallolla. Viime machissa minä sain 4 maalia.

perjantai, 23. marraskuu 2007
Minä oon pelanut jalkapalloa Istanbulissa 1 vuoden. Minun valmentaja puhuu englantia. Minä opin miten menee jongku ohi pallolla. Viime machissa minä sain 4 maalia.

Kommentit